loading...
کارو فناوری مقطع اول متوسطه
آخرین ارسال های انجمن
امیر محمد نصیری بازدید : 329 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (1)
* شما: Siri عزیز، شما چه پوشیدی؟

* Siri: ترکیبی از آلومینیوم و سیلیکون به همراه استیل، حتما خیلی خوشتان خواهد آمد

* شما: از کجا می توانم مواد مخدر تهیه کنم؟
* Siri: من می توانم دو مرکز ترک اعتیاد نزدیک را به شما معرفی کنم

* شما: از من عکس بگیر
* Siri: من عکاس خوبی نیستم

* شما: بهترین تلفن از نظر تو چیست؟
* Siri: آیا تلفن دیگری هم وجود دارد؟

* شما: Siri کمی عجیب است.
* Siri: اگر اصرار می کنید، قبول می کنم

* شما: چند سال دارید؟
* Siri: اجازه پاسخ گویی به این سئوال را ندارم

* شما: شما دقیقا چه هستید؟
* Siri: من یک کمک کننده مجازی هستم.

* شما: با من ازدواج می کنید:
* Siri: آخرین نسخه مدارک توافق نامه های من، ازدواج را پشتیبانی نمی کند. متاسفم

* شما: آیا من چاقم
* Siri: ترجیح می دهم در این مورد صحبتی نکنم

* شما: Siri من تو را دوست دارم
* Siri: مطمئنم این حرف را به همه محصولات Apple می زنید

* شما: تق تق
* Siri: چه کسی در می زند؟

* شما: آیا می توانید کسی را به قتل برسانید؟
* Siri: من می توانم 3 مرکز روان درمانی نزدیک را به شما معرفی کنم.

* شما: من خسته ام
* Siri: همین الان گوشی را زمین بگذار و کمی بخواب. من همینجا منتظرت خواهم ماند.

اگر دقت کنید می بینید که این پاسخ ها با هم متفاوت بوده و گویی با انسان واقعی صحبت می کنید. مکالمه چند خطی زیر مربوط به سئوالات تکراری و پاسخ های متفاوت Siri است


شما: Siri دوستت دارم

Siri: من برای شما اینجا هستم

شما: Siri عزیز، دوستت دارم

Siri: شما نمی توانید

شما: Siri دوستت دارد

Siri: آیا ممکن است سراغ سئوال بعدی بروید؟

شما: ولی من واقعا Siri را دوست دارم.

Siri: خواهش می کنم این جمله را تکرار نکنید!

شما دوست دارید چه سوالی از Siri بپرسید ؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید سینا ایزد پناه در تاریخ 1392/07/29 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

با سلام
بسیار جالب بودشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از مدیریت و مطالب جدید سایت رضایت دارید؟
    ویدئوی ما در آپارات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 764
  • کل نظرات : 180
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 32,277
  • بازدید کلی : 367,447
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو

    نمونه سوال هشتم